De basis van een sterke employer branding campagne begint bij een goed converterende werken-bij website. Zie hieronder een aantal voorbeelden van frisse nieuwe websites.
Werken-bij website voor de gemeente Wijdemeren
Voor Gemeente Wijdemeren hebben we een moderne en toegankelijke werken-bij site ontwikkeld die aansluit op de gemeentelijke identiteit. Bezoekers krijgen een goed beeld van de diverse werkzaamheden en de betrokkenheid binnen de gemeente.
Werken-bij website voor Blygold
Om een goed beeld te geven van de werkzaamheden en cultuur bij Blygold hebben we foto en video gecombineerd met een nieuwe werken-bij website. De site is geschikt voor alle devices en erop gericht om het sollicitatieproces zo makkelijk mogelijk te maken.
Werken-bij website voor Euro-service
Het familiebedrijf Euro-service is opzoek naar nieuwe personeel. Op de nieuwe werken-bij website hebben we het voor gebruikers makkelijk gemaakt om vacatures in hun eigen provincie te vinden en te solliciteren.
Werken-bij website voor Schoonderwolf
Schoonderwolf geeft kandidaten nu zowel een goed beeld van de organisatie als een fijne sollicitatie experience. Allemaal door een krachtige combinatie van foto, video en een weldoordachte werken-bij website.
Werken-bij website voor AEB
Vanuit de employer branding campagne van AEB klik je zo door naar een splinternieuwe werken-bij website vol strak geschreven vacatureteksten en aantrekkelijk beeldmateriaal.
Werken-bij website voor Irixs
De nieuwe, moderne werken-bij website van Irixs trekt veel nieuwe kandidaten. De vacatures zijn nu duidelijk en gemakkelijk te vinden, wat zorgt voor overzicht en een betere gebruikerservaring. Dat verhoogt ook de conversie.
Werken-bij website voor Dedert IJs
De nieuwe werken-bij website van Dedert IJs trekt kandidaat na kandidaat! Wie interesse heeft kan nu snel en eenvoudig de juiste informatie vinden en solliciteren, wat het wervingsproces efficiƫnter en aantrekkelijker maakt.
Werken-bij website voor Bulsink
De nieuwe werken-bij website van Bulsink past perfect bij hun DNA. Hier kunnen kandidaten gelijk zien of zij de kwaliteiten hebben die overeenkomen met de kernwaarden en het DNA van Bulsink.
Werken-bij website voor Advantech
Voor Advantech Europe hebben we een nieuwe frisse werken-bij site gemaakt die naadloos aansluit op de huisstijl. Zo krijgen de sollicitanten direct het Advantech gevoel mee. Middels verhalen van collega’s leren ze ook direct hun toekomstige collega’s kennen.