Een succesvolle trafficcampagne begint bij een goed ingerichte landingspagina afgestemd op de ideale doelgroep. Deze pagina’s designen we mobile first. Zie hieronder een aantal voorbeelden van goed werkende landingspagina’s.
Landingspagina voor CB
De trafficcampagne van CB leidde naar een geoptimaliseerde landingspagina. De landingspagina neemt de gebruiker in gemakkelijke taal en overzichtelijke blokken mee door de vacature, en stimuleert de lezer om te solliciteren.
Landingspagina voor Firestaff
Iedereen die via de trafficcampagne van Firestaff doorklikte, werd naar hun verbeterde landingspagina geleid. Deze pagina leidt de gebruiker op een eenvoudige manier door de vacature heen, met een fijne structuur en helder taalgebruik, waardoor de kans op conversie toeneemt.
Landingspagina VanLoman
VanLoman is overzichtelijk ingedeeld en focust op hun leuke cultuur. Op deze manier krijgen potentiële kandidaten direct een beeld van hoe het er op de werkvloer aan toegaat.
Landingspagina voor Schenk Tanktransport
De nieuwe landingspagina voor Schenk Tanktransport gaat het tekort aan vrachtwagenchauffeurs tegen. Met heldere taal en overzichtelijke secties nemen we de gebruiker mee door de vacature en maken we het solliciteren zo makkelijk mogelijk.
Landingspagina voor Cérélia
Potentiële nieuwe collega’s krijgen nu een kijkje in de keuken bij Cérélia door middel van een gloednieuwe landingspagina. De pagina focust voornamelijk op het mobiele verkeer en werkt optimaal op alle devices.
Landingspagina voor Logchies X Rochdale
De zoektocht naar trainees voor Logchies en Rochdale wordt vergemakkelijkt door hun nieuwe landingspagina gericht op afstudeerders. Hier kunnen ze direct zien wat het traineeship inhoudt, waar ze komen te werken en wie hun collega’s zijn.